×

Destek İhtiyacınız mı Var?

1interMEDIA İrtibatı Kullanınız
3 Acil Destek : 0 (212) 691 62 63

Destek ekibimiz, soru veya sorununuz olduğunda her zaman yanınızdadır. Bizimle çalıştığınız için teşekkür ederiz.

Destek Saatlerimiz

Haftaiçi : 9:00 - 18:00
Cumartesi : 9:00 - 15:00
Pazar : Sadece acil durumlarda

TS EN ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin ana teması

interMEDIA olarak sunduğumuz hizmetlerimizde;

İnsan, alt yapı, yazılım, donanım, müşteri bilgileri, kuruluş bilgileri, üçüncü şahıslara ait bilgiler ve finansal kaynaklar içerisinde bilgi güvenliği yönetiminin sağlandığını göstermek, risk yönetimini güvence altına almak, bilgi güvenliği yönetimi süreç performansını ölçmek ve bilgi güvenliği ile ilgili konularda üçüncü taraflarla olan ilişkilerin düzenlenmesini sağlamaktır.


Bu doğrultuda BGYS Politikamızın amacı;

• İçeriden veya dışarıdan, bilerek ya da bilmeyerek meydana gelebilecek her türlü tehdide karşı interMEDIA bilgi varlıklarını korumak, bilgiye erişilebilirliği iş prosesleriyle gerektiği şekilde sağlamak, yasal mevzuat gereksinimlerini karşılamak,
• Yürütülen tüm faaliyetlerde Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin üç temel öğesinin sürekliliğini sağlamak.

 

Gizlilik: Önem taşıyan bilgilere yetkisiz erişimlerin önlenmesi,

Bütünlük: Bilginin doğruluk ve bütünlüğünün sağlandığının gösterilmesi,

Erişilebilirlik: Yetkisi olanların gerektiği hallerde bilgiye ulaşılabilirliğinin gösterilmesi, 

 

• Sadece elektronik ortam da tutulan verilerin değil; yazılı, basılı, sözlü ve benzeri ortam da bulunan tüm verilerin güvenliği ile ilgilenmek.
• Bilgi Güvenliği Yönetimi eğitimlerini tüm personele vererek bilinçlendirmeyi sağlamak.
• Bilgi Güvenliğindeki gerçekte var olan veya şüphe uyandıran tüm açıkları, BGYS Ekibine rapor etmek ve BGYS Koordinatörü tarafından soruşturulmasını sağlamak.
• İş süreklilik planları hazırlamak, sürdürmek ve test etmek.
• Bilgi Güvenliği konusunda periyodik olarak değerlendirmeler yaparak mevcut riskleri tespit etmek. Değerlendirmeler sonucunda, aksiyon planlarını gözden geçirmek ve takibini yapmak.
• Sözleşmelerden doğabilecek her türlü anlaşmazlık ve çıkar çatışmasını engellemek.
• Bilgiye erişilebilirlik ve bilgi sistemleri için iş gereksinimlerini karşılamaktır. 

TOP